2
Nalini Singh: Angyalvér 
Angyali vadász #1
Angel's Blood, 2009
Kiadó: Egmont, 2010
Oldal: 440
Fordító: Bottka Sándor Mátyás

A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában – abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…
... Te az enyém vagy! – Ennél arrogánsabb dolgot már nem is nagyon mondhatott volna egy arkangyalnak.

Spoiler előfordulhat, ezért csak saját felelősségre! Sajnálom molybarátaim, de bizony én is beálltam a sorba! Csak tudnám mi a fene van ezekben a lényekben, amiért ennyire elvarázsolnak minket... vajon hogy fog elférni még ennyi angyalka a szívemben, ahol már kettő amúgy is sebesen repked? Mert nálam még mindig Lassiter és Adrian Vogel a favorit angyalfronton.
Hiszitek vagy sem, ez most nagyon jólesett ebben a hőségben... van vagy 40 fok, így sok értelmes mondatra senki se számítson tőlem! Megszerettem a könyv minden sorát. Azt a három évvel ezelőtti rövid próbálkozásomat pedig szeretném elfelejteni, hogy lehettem ennyire bolond(?) hogy csak úgy simán félredobtam pár oldal után, azzal hogy ez nekem nem tetszik? A fenéket nem!
Sokkal inkább akart egy kicsit emberi lélekkel meghalni, mint szörnyeteggé válni.
Lehet, hogy az is közrejátszik (mármint, hogy ennyire megszerettem a szereplőket) az az, hogy jellemvonásaikban módfelett emlékeztettek kedvenc párosomra (Eve és Roarke). Apró hasonlóságok ezek, de ott vannak. Imádtam a történetet, mert New York az egyik kedvenc városom... Nalini Singh olyan stílusban ír, amit csak szeretni lehet, egyszerűen eszméletlen... így hirtelen nem tudnék még1 könyvet mondani, amiben a főszereplőnek sikerült összegyűjtenie (egy könyv alatt) annyi ellenséget, mint Elenának...
... Csak nem azt akarod mondani, hogy a lövést kozmetikai beavatkozásnak szántad?
A Hetek tagjait (3 vámpír + 4 angyal) még nem tudnám felsorolni név szerint, de öt már bevésődött a fejembe ;) Elsőnek azt gondoltam, hű de gonosz ez a Dmitri! Mi az hogy csak így játszik az illatával? Levett a lábamról ezzel a kicsit sem piszkos eszközzel. Őt tuti imádni fogom a továbbiakban is. Raphael ... hozzá nem hiszem hogy sok magyarázatot fűznék, nem egy ártatlan kisbárány ezzel a betakarlak a szárnyaimmal gesztussal. Engem is! - kiabálta bennem ilyenkor a kisördög ;) Az angyaltűzgolyók meg... végre valami újdonság! Illium és a kék tollai... említettem már, hogy imádom a kéket? Rá nagyon kíváncsi leszek a következő részekben és persze ott van még Jason is ;)
... a szárnyait pedig felemelte, hogy bezárja kettőjüket a maguk kis külön világába.
A szarkasztikus párbeszédek feldobták az egész regényt és engem is. Egy-két dologtól igazán padlón voltam olvasás közben ;) és csak legyezgetem magam ezerrel. Meglepő volt számomra a kevés erotikus/szex jelenet, de mivel olyan erős vonzalom volt Elena és Raphael között végig (én legalábbis így éreztem), hogy végül nem is hiányzott.
Jól felépített történet, így a Psy-Changeling után ez is bekerült a kedvencekbe! Jöhet a következő!

Megjegyzés küldése

  1. Most csak vigyorra vagyok képes, na meg arra, hogy sírjak a válladon, mert legalább egy hét amíg elővehetem én is. Imádom ezt a sorozatot újraolvasni! Nagyon örülök, hogy neked is tetszett! :) Ugye tudod, hogy Jason könyve lesz a következő? :)

    VálaszTörlés
  2. :))) az nem baj, mert én is csak vigyorgok egyfolytában!
    Tudom, tudom, tudom *táncol örömében* mire eljutok az ő könyvéig, talán már magyarul is meglesz!

    VálaszTörlés

 
Top