0
Venni vagy nem venni? Ez itt a kérdés :)
Mivel a csütörtöki napom amúgy is árválkodik a kalendáriumban, néha egy-egy könyvet csatasorba állítok. Pro és kontra felsorakoztatom az érveimet, hogy kell ez nekem vagy sem? Ti megveszitek? Ha igen, miért? Vagy miért nem? Én még nem döntöttem:

Johanna Lindsey: Az örökös 
Reid család #1
Eredeti címe: The Heir, 2000
Magyar megjelenés: 2013 nyár
Tartalom: ITT

Ami mellette szól:
* családsorozat,
* a fülszöveg csábító,
* nagy rajongója vagyok az írónő Malory-Anderson (szintén) családsorozatának,
* nem a nagyon régi írásai közül való,
* árbarát a GABO Kiadó.

Ami ellene szól:
* Lindsey nálam zsákbamacska. Vannak könyvei, amiket nagyon szerettem, de volt már olyan is ami rendkívül rossz volt. Köztes állapot nála(m) nincs...


Eredmény: talán


Susan Wiggs: Candlelight Christmas
Tóparti történetek #10
Angol megjelenés: 2013 ősz
Tartalom: ITT

Ami mellette szól:
* szeretem Wiggs könyveit, mert teljesen egyedi a stílusa,
* ez már a 10. része a sorozatnak,
* Darcy a női főszereplő,
* megint egy karácsonyi történet jön.

Ami ellene szól:
* nem vagyok Logan rajongó :/ és ez egy fontos érv, hiszen az ő története következik. Egyetlen egy könyv vajon segíthet azon, hogy teljesen megváltozzon róla a véleményem, megkedveljem a végére? Nem hiszem...
* egy egész O'Donnell klánnal megbirkózni, mikor sok jót eddig sem hallottunk róluk? Ezen lesz még mit elmélkednem.

Eredmény: talán

Megjegyzés küldése

 
Top