4
E havi könyvsorozat ajánlóm a régmúltba vezet vissza, most egy kis történelmi romantika kerül napirendre.
Részben azért választottam az alábbi sorozatot, mert a hétvégi svéd királyi esküvőt végignézve a hangulatom most kifejezetten csak a hercegek és hercegnők körül forog (online még 27 napig megtekinthető az SVT linken, s bár én nem értem a nyelvet, de nem nagyon zavart az öt órás műsor alatt. Szóval hajrá!)
Mindkét Medeiros regényt szerettem anno, egyiket valamivel jobban, mint a másikat, de ha ránézek a polcomra, tudom, hogy nem válnék meg tőlük sosem. Amolyan kis elfeledett regények ezek. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy az Alexandra kiadó abbahagyta egyik kedvenc műfajom könyveinek kiadását.  
Ti olvastátok már? Kinek melyik a kedvenc kötete/szereplője?



A sorozat részei:

Felejthetetlen csók (A Kiss to Remember) 2001

Gyerekkoromban én is mindig eltévedtem ebben a házban. Egyszer a télikertben kötöttem ki az éjszaka közepén, és a vadborostyán indáival viaskodtam az életemért. Diana talált rám másnap reggel, amint összekucorodva aludtam a földön, és az inda még mindig a nyakam köré volt tekeredve.

A megrögzött élvhajhász hírében álló Sterling Harlow herceg anyja halála után elhatározza, hogy megszerzi az ardeni birtokot. A hercegnek gyermekkorában sem volt egyszerű az élete, most pedig anyja gyámleánya, Laura Fairleigh állhat az örökség útjába. Ráadásul, amikor Sterling a birtok felé tart, szerencsétlen kimenetelű baleset éri. A vetélytárs, a szeszélyes Laura már több házassági ajánlatot utasított vissza, mint amennyit számon tud tartani. A válogatós természete gyámanyja halála után jelent igazán nagy gondot számára: a végrendelet értelmében ugyanis csak akkor lehet övé a birtok, ha huszonegyedik születésnapja előtt, azaz három hét múlva férjhez megy. Ebben a kiélezett helyzetben valami egészen váratlan történik: reggeli sétáján Laura egy gyönyörű férfira bukkan, aki eszméletlenül fekszik az erdőben, majd amikor magához tér, arra sem emlékszik, hogy kicsoda is ő valójában. Az érdekek és érzelmek harca elkezdődik…

Egy botrányos éjszaka (One Night of Scandal) 2003

– Azt hittem, nem emlékszik az édesanyjára. 
– Már hogyne emlékeznék rá! – Allegra tekintete megint indulatossá vált. – Édesapám nem akarja, hogy emlékezzek, de én igenis emlékszem.

Carlotta Anne Fairleigh-nek soha nem volt erőssége az illemszabályok betartása – még akkor sem, amikor a bájos, szenvedélyes ifjú hölgyet végre bevezetik a társaságba. Miközben a belépőjére vár, nem tudja megállni, hogy ne tűnődjön el a szomszédos, elsötétített ház rejtélyén, amelyről kiderül, hogy Hayden St. Clair feltehetően elhagyatott otthona, a férfié, akit a társaság csak a Gyilkos Őrgróf gúnynéven emleget.
Legújabb „kalandja” is katasztrófával végződik, porig rombolva az ifjú első bálozó hírnevét, Carlotta hirtelen azon kapja magát, hogy… eljegyezték! Hamarosan útra kel a vadregényes Cornwall felé a jóképű, rejtélyes őrgróf társaságában, akinek nevét félelemmel vegyes gyűlölettel emlegeti az előkelő társaság.

Megjegyzés küldése

  1. ÉN! ÉN! Én olvastam és nagyon szeretem mind a két történetet. :)
    De választani nem tudnék közülük. :)

    VálaszTörlés
  2. Vmilyen alkalomból kaptam meg az első részt, de még nem érkeztem elolvasni. De, ha mind a ketten ennyire szeretitek, akkor elő kell szednem. :)

    VálaszTörlés
  3. Amire emlékszem öt év távlatából az az, hogy a második rész valamivel jobb, mint az első. Az Egy botrányos éjszakában az előző regény szereplői is sokat vannak benne, ezért érdemes sorban haladni. Az elsőben viszont volt valami mellék-szerelmi szál amit nagyon szerettem benne.

    VálaszTörlés
  4. A második rész még nincs meg, de ha tetszik az első, akkor beszerzésre vár majd.:)

    VálaszTörlés

 
Top