0
Kristen Ashley: Own the Wind
Chaos #1
Amazon, 2013.04.02.
448 oldal
Angol nyelvű e-könyv

Too hot to handle...
Tabitha Allen grew up in the thick of Chaos--the Chaos Motorcycle Club, that is. Her father is Chaos' leader, and the club has always had her back. But one rider was different from the start. When Tabby was running wild, Shy Cage was there. When tragedy tore her life apart, he helped her piece it back together. And now, Tabby's thinking about much more than friendship...
Tabby is everything Shy's ever wanted, but everything he thinks he can't have. She's beautiful, smart, and as his friend's daughter, untouchable. Shy never expected more than friendship, so when Tabby indicates she wants more--much more--he feels like the luckiest man alive. But even lucky men can crash and burn...
His cell rang and Parker “Shy” Cage opened his eyes.
He was on his back in his bed in his room at the Chaos Motorcycle Club’s compound. The lights were still on and he was buried under a small pile of women. One was tucked up against his side, her leg thrown over his thighs, her arm over his ribs. The other was upside down, tucked to his other side, her knee in his stomach, her arm over his calves. 

Both were naked.


A könyv 18 éven felülieknek ajánlott!
Ez volt első Kristen Ashley könyvem, és egy darabig az utolsó is. Bennem lehet a hiba, mivel rendkívül jól értékelt a Goodreads-en, de én sokáig azt sem tudtam eldönteni, hogy most szeressem vagy sem a történetet. Megvizsgáltam pro és kontra, és csak azután döntöttem. Végül az arany középutat választottam, ami nálam egy közepes lett.
Be kell valljam, majdnem félbehagytam. Tény, hogy különleges a története, mert ennyi parancsolgatáshoz szokott szexis motorosfiúkával még nem találkoztam egyik általam olvasott regényben sem, de hiába a testvériség (mint a Sons of Anarchy), a romantika, a sok-sok forró erotikus jelenet... egyszerűen nem tudom többre értékelni.
Eleve nem szeretem az időbeli ugrálgatásokat, de ezt már sokszor megemlítettem itt-ott ... Öt hónappal később ... Hat ... Hét ... Négy ... Nyolc ... Hat ... Három nappal később ... és ez még csak a prológus, mert az egész regény egy időutazás öt éven keresztül.
A két szereplő Parker 'Shy' Cage, a Chaos Motoros klub egyik tagja, és Tabitha 'Tabby' az elnök Kane 'Tack' Allen lánya. Shy mindig is tabunak tartotta testvére lányát. Egy tragikus esemény után Tab biztonságra lel a férfi mellett, aki mindig is próbálta úton-útfélen megvédeni őt. Aztán Tab többet akar barátságnál, de Shyt körülveszik a nők. Van mikor egyszerre több is akad az ágyában.
Tabbyt nem szerettem. Kicsit elveszettnek, éretlen szépségnek tűnt, akit még gyerekként is kezelnek. A 'Jason így, Shy úgy' gondolataival pedig szép lassan az őrületbe is kergetett. Mint aki nem képes túllépni a régi barátján, nem tudja mit akar valójában, pedig már 16 évesen is Shy-ért rajongott, de a bűntudat nagy úr.
Egy család vagyunk. Testvérek vagyunk... Elsőre és másodjára is megértettem, de miért kellett ilyen sokszor hangoztatni ezt a regényben? Egy bandánál ez egyértelmű lenne elvileg, nem?
Túl sok volt benne a karakter, de kevés a szimpatikus. Plusz zavart, amikor rögtön a fejezetek/részek elején belecseppentünk egy-egy szexjelenetbe, ami már csak az aktus vége volt.
Azért volt pozitívum is: Shy hűsége a választott családjához, vagy Landon az édestestvére. A fájdalmas gyerekkoruk után, míg Shy a motorosbandát választotta családjának, ő belépett a hadseregbe. 
Szókimondó. Iszonyat sokat káromkodnak benne, és csúnyán is beszélnek. Zsongott a fejem a végére a sok bitch, meg a rengeteg fuck, fucking, asshole szavaktól ... pedig rockon nőttem fel, de ez még nekem is sok volt :/ Eleve a második résszel szemezgettem, és már be is szereztem. Egy nagy kérdőjel maradt bennem, hogy akarom én ezt folytatni, vagy mégsem? Hop karaktere érdekelne... de azt hiszem, ennyi erotikus most egy időre bőven elég volt nekem is, és a blognak is.

Kedvenc idézet(ek):
“You don’t know me,” she whispered. “But now, I know you, and, Shy… you’re a dick.”
“May feel like you're falling', Tabby, but remember, I'm at the bottom ready to catch you.”  

A sorozat részei:
#1 Own the Wind, 2013 - Tabitha 'Tabby' Allen & Patrick 'Shy' Cage
#2 Fire Inside, 2013 - Lanie Heron & Hopper 'Hop' Kincaid

Megjegyzés küldése

 
Top