0
Az első rész után rögtön itt a második, de mivel az angol felirat most is csak estére készült el, így én is elcsúsztam vele rendesen... Mert bizony néhány sorozatnál nekem is kell még a felirat :)))
Remélem más is megnézte rajtam kívül a pilotot! Vagy csak én vagyok ennyi fanatikus? :D

David Baldacci cikk a Könyvjelzőben /2013. június,
kattintásra automatikusan letöltődik a kétoldalas pdf/

S01E02 Second Chances
Történet: 7/10 Edgar jött, látott és beköltözött... :)
Nikoloz Arziani (Shawn Doyle) grúz politikus ellen merényletet követnek el, és Michelle a közös múltjukra való tekintettel elsőszámú gyanúsított lesz Rigby és Carter ügynököknél. Maxwell régebben, mikor még a titkosszolgálatnál dolgozott a politikus mellé volt rendelve testőrként, de akadt egy kis 'összetűzésük', így Sean, mint ügyvéd lép fel mellette. Edgar segítségével pedig tisztázzák végül a nevét.
Történetileg ez jobb volt, mint az első rész. A színészek közt kellően megvan az összhang. Persze kicsit mások a könyvhöz képest, de Rebecca Romijn szarkasztikus és Jon Tenney komikus karaktere borzasztóan jól kiegészítik egymást a képernyőn. A keleti vonal, és hogy bepillantást nyertünk Michelle múltjába kicsit jobbá tette a pilotnál.
A két FBI ügynök egyénisége még alakulóban van, olyan jó zsaru-rossz zsaru típusúnak tűnnek, bár Carter sokat nem beszél, általában mindig Rigby viszi a prímet.



Zene: 5/10 a zene semmi emlékezetes :/ Egy-két ütemesebb soundtrack feldobhatná a részeket. A történet jó, a szereplők is jók, de a zene...

Kedvenc jelenetem: Sean és a tűzőgép, valamint ahogy Edgar berendezkedett az irodában :)

Kedvenc idézetem:
"Where is she?" – The Client
"Uzbekistan." – Michelle
"Tajikistan. One of the -istan countries..." – Sean
"Eastern Europe." – Michelle
"... Living with a pig farmer." – Sean
"Exporter." – Michelle
"Pork." – Sean
"You're telling me that my wife has run off with a pig farmer?" – The Client
"Pork exporter." – Sean
"I want her back." – The Client
"Tell him why that could be difficult... Michelle?" – Sean
"Because the... Pig industry..." – Michelle
"Pork..." 
– Sean
"Is... Run by the... Russian mafia." – Michelle

"We need a better class of clientele." – Michelle 
"Then we're gonna have to leave Washington." – Sean

"I didn't hire him, I just..." – Michelle 
"Offered him a job." – Sean


További részek:
S01E01 Pilot
S01E02 Second Chances
S01E03 Wild Card - június 24. (promo)
S01E04 King's Ransom - július 1.
S01E05 Loved Ones - július 8.
S01E06 Stealing Secrets - július 15.
S01E07 Family Business - július 22.
S01E08 Job Security - július 29.
S01E09 ---
S01E10 --- évadzáró

Megjegyzés küldése

 
Top