0
Stacey Lynn: Just One Song
Amazon, 2013.04.09.
Műfaj: Romantikus regény
Angol nyelvű e-könyv

Nicole Parsons had the perfect life, made complete with the suburban home and the proverbial white picket fence. When tragedy struck and she lost the most important people in her life, she turned away from everything she loved before; shutting out every reminder of the perfect life she lost.
It has been one year, three months, one week and six days since the accident, and Nicole is ready to stop counting the days she’s survived, and begin living again.
On a dare from her best friend, Nicole encounters Zack Walters - the popular alternative rock star and man who signifies so much of her past – and suddenly everything in Nicole’s safe and quiet life changes. When she’s forced to face the pain she’s carried for so long, will she truly be able to heal from her past and begin to live again?
Or will her new adventure ruin her completely?
Whatever happens in the next month is going to change my life drastically. I can feel it in my bones. I only hope I survive.


Beleszerettem a könyvbe... csak így egyszerűen. 

Nem is tudom, mire figyeltem fel a Goodreads-en. Talán kicsit a borító volt az oka, és hogy ez még? nem sorozat. Stacey Lynn első regénye nálam mindent letarolt! Ez egy igazi romantikus könyv, amire még évek múltán is szeretettel gondolok majd vissza. Egyenlőre csak e-könyvként és egyetlen helyen árulják, mivel annyira újonc még a szerző a piacon, de ha minden jól megy hamarosan könyv formátumban is megjelenik. Be is fogom szerezni, mert ez nem hiányozhat a polcomról!
Per pillanat még csak a gondolataimat hajkurászom, fülig érő mosollyal a arcomon, így kivételesen nem mennék bele sem a kedvenc jelenetekbe (száma amúgy is végtelen), sem a kedvenc idézetekbe (ami itt is végtelen) meg túl spoileres... valamint szívesen kiírnám az egész könyvet. Ezért csak azt tanácsolom:
Olvassátok el!
Nicole Parsons élete tökéletes volt, mígnem egyik napról a másikra elveszít mindent amiért élt. Egy év, három hónap, két hét és három nap után úgy érzi tovább kell lépnie, újra találkozni régi barátaival, visszatérni a megszokott helyekre és ami a legfontosabb: újra élni. Bár ezt könnyebb mondani, mint megtenni.
Egy este Zack Walters, a népszerű alternatív rocksztár belép a huszonhat éves Nic életébe, és a biztonságos kis világa felfordul. Zack-nek tetszik, hogy Nic nem ismeri fel őt, nincs elájulva a csillogástól, a pénztől. A hirtelen jött erős és kölcsönös vonzalom következtében három nap múlva a lány már az együttes buszán ül, hogy egy hónapot eltöltsön velük, jobban megismerjék egymást Zack-el, és hogy munkája révén profi fotókat készítsen a bandáról a turné alatt. Azonban a múlt utoléri őt, és úgy dönt eltűnik Zack életéből, mielőtt a sajtó kiderítené a nevét, és a régi botrány újra címlapra kerülne.
Van benne minden: humor, öröm, bánat, tragédia, de ami a legfontosabb: remény... a sok váratlan fordulatról nem is szólva. Egyszerűen nehéz szavakba önteni az érzéseimet, amit ez a könyv keltett bennem. Volt olyan része, amit megkönnyeztem vagy gombóccal a torkomban olvastam (ilyen volt majdnem mindegyik fejezetet a regény első felében), és volt mikor csak jól esett együtt mosolyogni velük egy-egy szép pillanaton. 
Félelmetesen könnyen bele tudtam élni magam a mindennapjaikba, én is részese lehettem a rockbandának, velük turnézhattam. Az egyik pillanatban ott lehettem egy Bears-Vikings meccsen (NFL), majd a vörös szőnyegen Los Angelesben, vagy éppen egy fergeteges koncerten Minneapolis-ban. Az elején még nem tudtam hova tegyem fejben a regényt, de ahogy haladtam úgy lopódzott be a szívembe Nicole és Zack karaktere. Mia a világ legjobb barátnője, amilyen szinte nem is létezik, vagy ha mégis akkor mindenki ölne érte. A banda is nagyon szuper volt: Jack, Chase, Garett és az ő Chloe-ja, és Zack családja is. Ethan volt az egyetlen negatív figura, akit nem bírtam benne. Ám ő szerencsére elképesztően hamar kifeküdt, és repült a bandából. No meg Zack talán túl tökéletes volt egy rocksztárhoz képest! ;)
A 15. fejezet környékén már szinte minden a helyére rázódott, ekkor kezdtem el azon aggódni, hogy a folytatásban mi a fene fog még történni? Hiszen nagyon sok volt még hátra. Azon agyaltam, hogy ne Nicholas Sparks-os befejezése legyen, mert akkor dühös leszek. Nem lett, de így is padlón voltam O.o
Szóval nagyon erős érzelmi szál van benne, én meg egyszerűen nem akartam, hogy vége legyen!
Kellemes meglepetés volt az írónő stílusa, nem zavart az én, én, én sem... a szereplők és a történet is mind rendben volt számomra. Újraéltem a fiatalságomat, mikor még bálványoztam egy-két rocksztárt. Olvasás közben szinte érezni a zenét, így nagyon nehéz volt letennem. Elég sokszor a November Rain járt a fejemben, vagy éppen az Always, és olykor még J. Rhys-Meyers hangja is beköszöntött a Something Inside/This Time zenékkel ;)
Elgondolkodtató, de egyben csodálatos mese volt az újrakezdésről, a második esélyről, ahogy egymásba habarodtak a füstös zöld szemű, szexis mosolyú rockistennel. Én mondom nektek: tű a szénakazalban ez a könyv! Még annyi mindenről tudnék írni, de nem teszem :P Remélem sikerült átadnom, hogy miért szerettem bele a könyvbe, és olvasás közben jegyzetelni jó dolog! Könnyebb és gyorsabb lesz a bejegyzésírás tőle :)

friss: Just One Love - Mia és Chase románca ősszel/télen folytatódik!

u.i.: Gondolom észrevettétek, hogy egyre több angol nyelvű e-könyvet olvasok. Ennek is egyszerű az oka: ez a havi 3-4 db olcsóbb nekem, mintha ugyanennyit vennék meg magyar nyelven. Fáj a szívem ma már 2500/3000 forintnál többet kiadni egy-egy könyvre, ami aztán úgyis csak porosodik a polcon, ha nem olvasom el többször... így marad a kölcsönkérés és a nagy akciók kivárása. De ilyenkor, mint például ennél a könyvnél egyáltalán nem is bánom!

Megjegyzés küldése

 
Top