0
A türelem rózsát terem, na de mennyit? Mert az enyém már nagyon véges :( A múltkori Judith McNaught bejegyzés kapcsán eszembe jutott a szellemkönyv:
Összeolvad a két sorozat ... ?
Westmoreland Dynasty Saga #5 
Paradise Series #6
Mint egy régebbi bejegyzésben említettem, jövőre megjelenik a Westmoreland sorozat 5. része a Can't Take My Eyes Off. Az írónő honlapjára felkerült infók alapján akár Second Opportunities sorozat 5. részének is nevezhetjük. Úgy néz ki, hogy az egyik szereplő Clay Westmoreland amerikai focista (NFL QT, magyarul irányitó), a másik pedig az Örök bizalomból megismert Holly Braxton állatorvos lesz (Kate Donovan legjobb barátnője).
Judith McNaught is felveszi az amerikai focis vonalat egy könyv erejéig, aminek én nagyon-nagyon örülök, mivel imádom az NFL-t. A Második esély sorozatból megismert szereplőkkel is találkozhatunk majd, valamint biztos meg lesznek említve a Westmorland ősök is ;)


Ezt bizony még a 2010-es év végén írtam a másik blogomon.

Nem tudom figyelemmel kíséri-e még valaki a regény sorsát, ami még mindig nem jelent meg :(((
Az új címe: Someone Like You lett. 2011 és 2012 után, erre az évre két hónapot is megadtak (mindkettő eltelt), most meg azt látom, hogy 2014 május, egy másik helyen meg 2015 május.

Rendben, én megértem, hogy valószínűleg nem lesz már több könyve az írónőnek, mert ahogy látom ő már igencsak visszavonult, de ebbe a várakozásba én belehalok! Vajon mi lehet a háttérben? Lehet, hogy még be sem fejezte?
Plz-plz-plz Ms. McNaught!

Megjegyzés küldése

 
Top