7
12/01 - Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a DECEMBER a kedvenc hónapom :)
A nyár közepén születtem a legnagyobb kánikulában, talán ez lehet az oka, hogy utálom a meleget és imádom a hideget. Komolyan mondom! Harminc fok felett én már szenvedek, de szó szerint.
Tudom, rossz helyre születtem, talán valamerre fent északon kellene laknom egy hegyi rönkházban, bekuporodva a fotelba egy forró, habos kávéval a ropogó tűz mellett... persze rengeteg hóval körülvéve... ne, ne ébresszetek fel az álmomból! 

Ennek örömére lesz több apróbb ünnepi elem is a blogon :) Van most már hóeffektem is, ami nem minden böngészőben látszódik, de ettől függetlenül szép, és hangulatos.

De visszatérve a könyvekre: a GABO Kiadó 2014-es terveiről írtam tegnap, aki lemaradt az ide kattintva meglesheti.

12/06 - Vivien Beatrix: Piros kabátos
Fehérség borítja a fagyos, rideg tájat,
S egy mesebeli rénszarvas vágtat.
Barna-orrú szánnal repül,
Benne a nagy piros kabátos ül.


Millió ajándék hatalmas puttonyban,
Gyerekek mosolya rebben nyomban.
Csengő szól, ó, de jó,
Itt a piros kabátos nagyapó.


Csendben oson be, mint a mesében,
Útja le, a kormos kéményben.
S még nincs ajándék sehol,
Ő máris kitett kalácsot marcangol.


Miután jól belakott, jött a munka,
Ajándékot hagyva ballagott tova.
Nehézkesen felfele haladt
A mohó, piros kabátos alkat.


Remélem jók voltatok ebben az évben, és meglátogatott mindenkit az éjjel a nagy, fehér szakállas, piros ruhás idegen. Telerakta minden földi jóval, egészségtelen édességekkel a kifényezett cipőket, csizmákat. Engem évek óta került már (biztos elvesztette a hozzám vezető térképet), de most kivételesen újra rám talált. Boldog Mikulást Mindenkinek!

Felkerült Nora Roberts oldalára a 2014-es kalendárium. Sok újdonság ugyan nincsen benne (hiszen a könyvek címei már publikusak voltak egy ideje), ám lehet valaki még lemaradt róla: ide kattintva megtekinthető.

12/07 - Ma leesett az első hó! :) *örömtánc*

12/12 - Az ünnepek miatt erre a hónapra három kisebb képpel is készültem, hogy a blog kicsit karácsonyibb hangulatba kerüljön. Az első kép máig tartott, az utolsó pedig majd az év végén érkezik ;)
                                              
12/21 - Három szó: Karácsony előtti  őrület.
Imádok mindent az ünnepekkel kapcsolatosan, de szinte semmire sincs időm. Jó hír viszont, hogy időben megérkezett minden csomagom, így lesz mit olvasnom a következő két hétben :D

12/23 - KELLEMES ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK :)

12/24 - Ezekkel a gyönyörűséges könyvekkel bővült ma a könyvespolcom :)


12/31 - Eltelt egy újabb év... sok minden változott ezen idő alatt - nagyrészt Én -, de a blog is sokszor kapott új designt. Ma, ezen a utolsó napon megkímélek mindenkit a különböző statisztikáimtól vagy a hosszú listáimtól :))) Hogy miket olvastam egy év alatt? Az alábbi linken megleshető azok számára, akik nem követték eddig: 2013-as olvasmánylistám.

Ebben az utolsó posztban csak pár idei kedvencemet szerettem volna megemlíteni. Első körben azonban vagy ötven regényt sikerült kiválasztanom, majd hősiesen próbáltam lecsökkenteni! Ekkor már sejtettem, hogy műfajonként egyet-egyet képtelen leszek kiválasztani, ezért inkább képekben mondom el...
Ezek azok a regények, amelyek olyan élménnyel ajándékoztak meg 2013-ban, amit soha, de SOHA nem felejtek el, maximum csak egy amnézia esetén ;)

Kedvenceim:

Sorozatok terén elég sokat kaszáltam. Szeptemberben tizenhéttel indultam, ez december végére cirka tíz maradt :( Egy újoncot is bevállaltam, amit nem bántam meg: a 2048-ban játszódó Almost Human nálam igazán nyerő lett.

Ezúton szeretnék Mindenkinek 
Sikerekben és Könyvekben Gazdag 
Boldog Új Évet Kívánni :)
Találkozunk jövőre!

Megjegyzés küldése

  1. Egy ilyen zsákos embert én is kitettem a blogomra, köszönöm a linket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit :))) nagyon jópofa képek, csak kár, hogy kevés készült belőle

      Törlés
  2. Én is megkaptam az Annát karácsonyra! :D Már alig várom, hogy elolvassam. Csak még erőt kell hozzá gyűjtenem, mert elég masszív könyv. :")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))
      Én is azt gyűjtöm, de még nem vagyok 100%on, hogy bele is kezdjek.

      Törlés
  3. Várom már, hogy beszámolj az Annáról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit elolvasom, ígérem írok róla, de hogy az mikor lesz? :) nagyon hosszú könyv.

      Törlés
    2. Mikorra tervezed az olvasást? Vagy vársz a hangulatra? :)

      Törlés

 
Top