2
Játék minden mesekedvelőnek!    

Mindegyik fordulóban 15 mesét kell felismerni, majd elküldeni nekem a helyes válaszokat. Persze ez nem kötelező, de ha szeretnél nyerni akkor ajánlatos :) 
Elég egy fordulót 100 százalékosan megfejteni, és már be is került a neved a kalapba!
Viszont, ha mind az 5 fordulóban kiválóan teljesítesz, akkor ötszörös eséllyel veszel részt a végjátékban :) Egy-egy forduló kb. egy hétig lesz elérhető, de mindig fel fogom tüntetni a dátumokat.

A megoldásokról:
Figyelem! Csak a jókat fogadom el!
Például a Hófehérke és a hét törpe esetén nem elég a Hófehérke, hanem tessék kiírni, hogy: Hófehérke és a hét törpe (természetesen ez nem lesz benne). Amennyiben nem vagy biztos a megfejtésben használd a keresőt! :P A következő forduló bejegyzésében pedig leírom az előző megfejtéseit.

A nyereményről:
Lesz egy könyvnyeremény... még nem tudom pontosan mi is lesz az, de biztos kapcsolódni fog a mesék világához (ez nem feltétlen mesekönyvet jelent, a nyertes választ majd).

További kérdés, óhaj-sóhaj jöhet a megjegyzésben :) 

(a zárójelben az eredeti bemutató dátum van, nem pedig a magyar)

1. Süsü, a sárkány (magyar, 1976)
2. Horton (amerikai, 2008)
3. Mikrobi (magyar, 1973)
4. Sebaj Tóbiás (magyar, 1983)
5. Kérem a következőt! (magyar, 1974)
6. Gumimacik (amerikai, 1985)
7. Ludas Matyi (magyar, 1977)
8. Spejbl és Hurvinyek (cseh, 1920-)
9. Pán Péter (amerikai, 1953)
10. Denver, az utolsó dinoszaurusz (amerikai, 1988)
11. Bob és Bobek (cseh, 1979)

12. Kacsamesék (amerikai, 1987)

13. Popey, a tenderész (amerikai, 1928-)
14. A kis hableány (amerikai, 1989)
15. Kisvakond (cseh, 1954)

Játékra fel! 
A III. forduló vége: 2012. szeptember 13. (csütörtök), 23:59












- Ez a játék már véget ért - 

Megjegyzés küldése

  1. Ebben a fordulóban már én is fogok játszani! Az előzőben is akartam, de mindig tologattam, hogy majd megcsinálom, de volt vagy három, amit egyálatán nem ismertem, és tegnap este meg már nem volt időm utána nézni. De ez szerintem menni fog :D

    VálaszTörlés
  2. Tologatásban én is nagy vagyok, aztán meg lemaradok mindenről :(
    Az előző két fordulóban kevés helyes megfejtés érkezett, ezért próbáltam a nagyon-nagyon ismeretleneket hanyagolni :) Sok sikert :D

    VálaszTörlés

 
Top