0
Remélem senki nem veszi zokon, ha most kihagyom Nora Roberts bemutatását, és nem írok neki olyan kis személyes bejegyzést, mint a lentebb megtalálható írónőknél. 
Amennyiben valaki még nem olvasta el egyik könyv hátulján sem a hóviharos történetet, az csak írja be a nevét a keresőbe... ;) 

Az általam létrehozott J.D.Robb - Halálos sorozat rajongói blogon nemrégiben megtartott szavazás (Legyenek-e Nora Roberts könyvbejegyzések?) eredményeképp, ide kerülnek majd a kedvenc könyveimről szóló kisebb összefoglalók. Köszönöm mindenkinek aki szavazott!
Havonta-kéthavonta (ahogy időm engedi) kiemelek egy sorozatot/könyvet amiről írok egy hosszabb összefoglalót. A másik blogon mindig lesz egy hármas választási lehetőség, amelyik több szavazatot kap, arról szól majd a következő. Ezért szavazásra fel! (a napokban felkerül az aktuális)

A nagy találkozás: 
Egyszer volt, hol nem volt ... na jó megkönyörülök rajtatok és nem megyek olyan nagyon messzire az időben ;) Sok-sok éve hazafelé lekéstem a vonatot (ez akkor elég sokszor előfordult) és rengeteg időm volt még a következőig. Mivel már akkor is vonzottak a könyvesbolt kirakatok (mint kisgyereket a játékbolt), így szerettem a szabad perceim könyvek közt eltölteni, még ha nem is vettem semmit ;)
Ekkor még a Nyugati aluljáróban voltak kisebb-nagyobb könyvesboltok (több éve sajnos megszűnt mind) és ott köszönt vissza rám a kirakatból a Hazai vizeken Nora Roberts-től. Az egyik ilyen kis könyvesbolt, különösen a szívemhez nőtt, mivel az eladóval az évek alatt összebarátkoztam. Sokszor még oda sem értem, de már elő voltak készítve nekem az új könyvek.
Abban az időben még fogalmam sem volt ki is Roberts, de a könyv tartalma megtetszett és egyből beletapadt a kezembe. Mondanom se kell ugye, hogy hazafelé és este rögtön ki is olvastam, ám jött a hétvége és majd megevett a fene a folytatásért. A következő héten lettem igazából Roberts-FAN (igen, csupa nagybetűvel)! Megvettem a másik két részt, valamint az addig megjelent regényeit a Concannon lányokról. A GABO Kiadó már tíz éve is szerette pár hét különbséggel kiadni a sorozatok részeit, így sosem unatkoztam, mert NR-t olvastam a vonaton egyfolytában... azóta is töretlenül szeretem a GABO-t. 
Közben persze a Magyar Könyvklubos Gallagher sorozatot is elkezdtem nagy erőkkel keresni... A Hold könnyeit és A tenger szívét már akkor sem lehetett megvenni, csak interneten levadászni horribilis összegekért, ha valaki éppen eladta. Nehezen, de idővel beszereztem, addig meg maradt a könyvtár. 

Nem hiszem, hogy nagyon meglepő lesz, ha a Chesapeake Bay sorozattal kezdem. Azt hiszem, ideje lesz (megint) újraolvasnom őket.

Nektek melyik volt az első Nora Roberts könyvetek?
Emlékeztek még rá?

Megjegyzés küldése

 
Top