2
Miről másról szólhatna a 100. bejegyzésem, mint egy jó kis összefoglalóról? Pláne ezen esztendő utolsó napján. Először is leírom, mely könyvek segítettek túlélni a 2012-es évemet!
Szám szerint tizenkettőt szerettem volna csak választani, de lett plusz kettő... Remélem van köztetek olyan, aki tud még csemegézni belőle ;) Ezen regények elolvasása nélkül élményekben ma biztosan szegényebb lennék!
Több mint 130 könyv után (bár nem vagyok olyan szorgalmas, mint szeretném, így van aminek bejelölése kimaradt) összeszedtem az általam favorizált ezévi új olvasmányaimat. Ha tudnátok, milyen sokra nem is volt még időm :( Próbáltam sorrendet kialakítani, de nem ment, tehát ömlesztve kapjátok meg.
Köszönöm az ajánlásokat, a tippeket, az értékeléseket, valamint a blogbejegyzéseket. Ezek mind hozzájárultak ahhoz, hogy új írókkal is megismerkedtem, ráadásul hogy újrakezdtem a blogolást.

Susan Elizabeth Phillips
Zsák a foltját
Wynette, Texas 6.

James Patterson
Gabrielle Charbonnet


Julie James
A hamis partner
FBI / US Attorney 1.

Nalini Singh 
 Angyali vadász 1.


Highland Pleasures 3.

Sherrilyn Kenyon
Devil May Cry 
Dark Hunter 13. 


J. D. (Nora Roberts) Robb
Halálos utazás 
Eve Dallas 33.
 
Fekete Tőr Testvériség 10.


Julia Quinn
Mint a mennyben
Smythe-Smith Quartet 1.
 

Julie Garwood
Az ideális férfi
 

Deirdre Martin
The Penalty Box
New York Blades 4.
 
Nalini Singh
Vonzódás 
Egy világ - két faj - állandó küzdelem 1.
 

Bevelstoke-trilógia 1.
 
Susan Wiggs
Lakeside Chronicles 9.


Sorozatokban is gazdag évet zártunk. Kedvencek, amik kihagyhatatlanok voltak 2012-ben:
  • Downton Abbey - S3
  • The Closer - S07 (utolsó évad)
  • Major Crimes - S01 (The Closer folytatása)
  • The Newsroom - S01
  • Jane by Design - S01 (első és egyben utolsó évad)
  • Leverage - S01-S03 (nyári sorozatdara)
  • CSI: Miami - S10 (utolsó évad)
  • Bunheads - S01
  • Rookie Blue - S03
Ezek azok az általam nézős sorik, amik idén már véget értek vagyis pihennek. Van benne nyári sorozatdarám is, és olyan is, amit sajnos elkaszáltak.
Továbbiak: Covert Affairs, Game of Thornes, White Collar, Rizzoli&Isles, Common Law, Jack és Boby (nyári sorozatdara), Longmire, Cooper, Fairly Legal, Hotel Hell... A folyamatban lévőket nem sorolom fel, az egy másik évszak meséje lesz! :)

A három blogom létrehozása és karbantartása igazi kihívás volt számomra. A kisebb-nagyobb átalakítások mellett kettő végre végleges formát nyert. Egy még átalakulóban van, de a nyári 4. évados folytatásig még rengeteg időm lesz szépítgetni a 15-ös körzetet. Még szerencse, hogy nem egyszerre indítottam őket, mert akkor biztos visszakozok, ám most úgy érzem végre a helyes úton járok. Nagyon belejöttem a játékokba is, mitöbb a Mesekvíz és a Halálos sorozat játék után biztos lesznek jövőre is nyereménylehetőségek. Rögtön egy születésnapi januárban, erről a részletek heteken belül meglesznek ;)
Fontos idei jeles cselekedetem, hogy végre eltettem jó mélyre a Facebook-kal való ellenszenvemet. Megtalálható vagyok Magnolia Moly néven, ha valaki keresne. Még mindig nincs nagy barátság köztünk, szerintem soha nem is lesz, de én megteszek mindent.


Köszönöm, hogy ennyien velem tartottatok!

Örömöd sok legyen, bántod semmi,
segítsen a sors boldognak lenni.
Legyél mindig vidám, örülj minden szépnek,
kívánok Neked egy kamionnyi könyvet a 2013-as évre,

emellett nagyon szép és Boldog Új Évet!


Megjegyzés küldése

 
Top