4
Pixdaus.com
Esik a hó. Megint.
Amit imádok, de ma ez sem segít rajtam. Persze ebben az is közrejátszik, hogy a fogorvosnál kezdtem a napot, szóval egyszerűen csak rossz napom van. Viszont továbbra is csak mosolygok, hogy másnak ne legyen rossz kedve miattam. És még azt mondják a "tizenketteség" szerencsét hoz... hát nem nekem!
Az ajándékok legyártása és szétválogatása, majd becsomagolása igazán feldobott a hétvégén. Remélem kicsi örömöt tudok vele pár embernek okozni. Még ha ennek az volt az ára, hogy megutáltak a postán :)
Amúgy mostanában valahogy semmihez sincs kedvem, lelassultam. Mindent másnak látok, mint általában, és a könyvekkel sem haladok, legyen az új, vagy régi. A bejegyzésekkel szintén sehol sem vagyok (hármat pedig feltétlen meg szeretnék még írni idén). A Portörlés rovatot pedig nem is merem decemberben megszavaztatni. Nem értem, Ti hogy csináljátok? Egyéb problémákat nem is merem megemlíteni.
Meg amúgy ís, jön a sütős-főzős időszak, ugyan kit akarok becsapni? Időm sem lesz olvasni, pláne a munka mellett. Ráadásként még egy FTT újraolvasást is beterveztem karácsony előtt! OMG
Legszívesebben elbújnék, hogy senki se találjon meg :( tehát bevackolom magam a takaró alá, ha valaki keres hibernáltam magam, azaz téli álmot alszok. Kibeszélem magam poszt vége.

Megjegyzés küldése

  1. Hagyd magad sodródni az árral, az általában segít. :)

    VálaszTörlés
  2. Sodródom :) Bár ha a herceg jönne velem szemben fehér lovon, még abban is találnék kivetnivalót ma.

    VálaszTörlés
  3. Pihenj egy kicsit. Most én is kivonom magam a forgalomból és csak tartalékon leszek az ünnepek alatt az éterben. Rengeteg munka van ilyenkor.

    Képzeljétek, hogy milyen gyönyörű képeslapot kaptam ma...!!!! :D Amikor az ember fáradtan és idegesen ér haza, akkor ezek az apró figyelmességek annyira jól esnek!
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Az lesz, neked is :) és nagyon-nagyon szívesen :D

    VálaszTörlés

 
Top