2
Monica Murphy Heti csaj - One Week Girlfriend
Drew és Fable #1
One Week Girlfriend, 2013
Kiadó: Ulpius-ház, 2013
Oldal: 254
Fordító: Szabó Olimpia

Átmenetiség. Ezzel a szóval jellemezhetném az életemet az utóbbi néhány évben. Átmenetileg dolgozom, amíg meg nem szabadulok innen. Átmenetileg a kisöcsém anyukája vagyok, mivel anyánk szart sem törődik velünk. És átmeneti csajszi vagyok, mert könnyen megkaphat bárki. Legalábbis a pletyka szerint.
Most éppen Drew Callahan átmeneti csaja vagyok. Ő az egyetemi futballcsapat sztárja, és körülrajongják. Gyönyörű és édes srác - és rejtőzködőbb, mint én. Ő vezetett be engem ebbe a hamis világba, ahol láthatóan ki nem állhatnak engem. És ahol mindenki akar tőle valamit. Bár az egyetlen dolog, amit, úgy tűnik, ő akar, az…
Én vagyok.
Már nem tudom, mit higgyek. Csak azt tudom, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni.
Mindörökké.
Nagy hatással vagy rám. És tudod mit? Tetszik. Nagyon is tetszik. Még ha mélyen legbelül tudom is, hogy nem igaz. Ahogy beszélsz hozzám, rám nézel, megérintesz. Ahogy megcsókolsz... az mind játék. Afféle pajzs vagyok csak a számodra, de nem érdekel. Ezt akarom.


Először is köszönöm Ciklámen, hogy kölcsönadtad a könyvet :)
Mikor megláttam rögtön elhatároztam, hogy félreteszem a 'nem veszek többet Ulpius könyvet' elhatározásomat, mert ez a new adult könyvsorozat nagyon jól mutatna a polcomon. Imádom, hogy meghagyták az eredeti borítót, bár nagyon vékony és picike a könyv. Az árát nézve viszont nekem túlontúl drága, így marad a nagyobb akciók kivárása, vagy a cserebere.
Drew gazdag 21 éves egyetemista srác, népszerű NFL játékos, szinte tökéletes. Ezzel szemben az egy évvel fiatalabb Fable a pletykák szerint a város ribanca, egy bárban dolgozik, és próbál a felszínen maradni.
Egy különös kéréssel kezdődik minden. Drew pénzt ajánl fel a lánynak, hogy egy hétig játssza el a barátnőjét a családja előtt. Fable-nak szüksége van rá, hiszen alkoholista anyja mellett szinte egyedül neveli az öccsét, ő a pénzkereső a családban.
Drew senkit sem engedett közel magához, s bízik benne, hogy sötét múltját maga mögött hagyhatja egyszer. De most, hogy ne egyedül kelljen hazatérnie Carmelbe, hajlandó fizetni valakinek egy hétre. Mindkettőjüknek elcseszett a családja, magányosak, sérültek, nem is lehetnének különbözőbbek. Ám ahogy telnek a napok rájönnek, hogy sokkal több közös van bennük. A fiú elkezd vonzódni a lányhoz, a lány elkezd beleszeretni a fiúba... oly módon, ahogy soha nem is gondolták volna. 
Nem egészen az kaptam, mint amire számítottam a borító és cím alapján. Elég drámai lett, én meg egy egyszerű nyári sztorit vártam. Könnyen össze lehet rakni az infókat és kiszámítható a történet, de ez nem von le az értékéből. Egy elég kemény témát feszeget, és emiatt talán sokan nem is fognak áradozni róla, de nagyon jó könyv! A történet mindössze egy hetet ölel át, ez visszagondolva rövidnek tűnik és hihetetlennek. 
Itt van két fiatal, menekülnek a sötét titkokkal teli múlt elől, én mégis rendkívül megszerettem őket. Ahogyan a 13 éves Owent is, aki egyenlőre még csak keveset szerepelt a regényben. Adele azonban felkerült az általam oly gyűlölt karakterek listájára, akárcsak a hideg apa, mert nem hiszen, hogy valaki ennyire ne lássa a fától az erdőt.
Váltakozó nézőpontú a történet, érzelmes és szívszorító. A kedvenc jeleneteim között van a vásárlás, valamint minden pillecukor jelentet. 
A folytatás októberre van kitűzve, így megvárom, aztán ha mégsem jelenik meg akkor angolul nekiállok. A végén a cselekmények alakulása miatt talán jobb egymás után elolvasni a részeket, mint hosszú hónapokat kivárni. Legalább tíz percig gondolkodtam, hogy 4,5 vagy 5 csillagot adjak-e neki, de a maximumot inkább a második részre tartogatom.

Kedvenc idézet(ek):

Egyszer végre szeretném megtapasztalni, milyen az, ha valaki első helyen választ engem.

Mindenki azt hiszi, milyen csodálatos az életem. Pedig baromira nem az.

Csak a bolond bukik fel abban, ami mögötte van.

Biztos vagyok benne, hogy legszörnyűbb rémálmában sem engem képzelt a fia mellé az a gazdag kurva (most úgy beszélek mint Owen, és az olcsó kurvától eljutottam a gazdag kurváig). Idegrohamot kap, amint meglát.

Újra megvonja a vállát. Sokat vonogatja, de örülök neki, mert eszembe juttatja, milyen kívánatos, széles válla van. Ha szerencsém van, megérinthetem együttjárásuk folyamán a következő hét napban. Pihentetni is fogom rajta a fejemet. Az arcommal hozzásimulok inge puha szövetéhez, és titkon belélegzem Drew illatát. Jó illata van, de szeretnék közelebb kerülni hozzá, és igazán magamba szívni.

Néha olyan vagyok mint egy nyavalyás gép.
Érzéketlen. Érzelemmentes. Szívtelen.

Akkora kezdőrúgást kap tőlem a valagába, hogy futhat az idők végezetéig.

Egek, elönt a méreg. A legszívesebben lekevernék neki egy pofont, és megölelném. A kettőt egyszerre csinálnám.


A sorozat részei:
#1 One Week Girlfriend, 2013 - Heti csaj - Drew & Fable
#2 Second Chance Boyfriend, 2013 - Második esély pasi - Drew & Fable
#3 Three Broken Promises, 2013.12.10. - Colin & Jen
#4 Four Years Later: A Novel, 2014.02.25. - Owen

Megjegyzés küldése

  1. Nekem is tetszett a könyv, (f) és majd meg veszek a folytatásért! ;((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reménykedjünk, hogy még a idén megjelenik :)

      Törlés

 
Top