0
Katie McGarry: Dare You To
Pushing the Limits #2
Kiadó: Harlequin Teen, 2013.05.28.
Oldal: 470
Angol nyelvű e-könyv

"I dare you…"
If anyone knew the truth about Beth Risk's home life, they'd send her mother to jail and seventeen-year-old Beth who knows where. So she protects her mom at all costs. Until the day her uncle swoops in and forces Beth to choose between her mom's freedom and her own happiness. That's how Beth finds herself living with an aunt who doesn't want her and going to a school that doesn't understand her. At all. Except for the one guy who shouldn't get her, but does….
Ryan Stone is the town golden boy, a popular baseball star jock—with secrets he can't tell anyone. Not even the friends he shares everything with, including the constant dares to do crazy things. The craziest? Asking out the Skater girl who couldn't be less interested in him.
But what begins as a dare becomes an intense attraction neither Ryan nor Beth expected. Suddenly, the boy with the flawless image risks his dreams—and his life—for the girl he loves, and the girl who won't let anyone get too close is daring herself to want it all….
I’m not interested in second place. Never have been. Never will be. It’s not the style of anyone who wants to play in the majors. And because of my personal philosophy, this moment sucks. My best friend is seconds from scoring a phone number from the chick working the Taco Bell counter, placing him in the lead.

Imádtam, pedig azt hittem nem fogom, mert tartottam tőle. Persze nem olyan jó, mint az első rész, de a közelében jár ;) Hiszitek vagy sem, de megszerettem Beth-et! Ami azért is furcsa, mivel a viselkedésével nem került közel a szívemhez az előző részben. Meglehetősen negatívan álltam hozzá, leginkább Isaiah volt a favoritom, az ő személyes őrangyala. Úgy éreztem Beth nagyban kihasználja őt. Ne is kérdezzétek miért...
A tizenhét éves Beth-nek sosem volt könnyű élete, és most sincs sok választása. Hogy megvédje anyát a börtöntől, hirtelen feltűnt nagybátyához kell költöznie, akit már gyerekkora óta nem látott. Scott ultimátuma után új iskolába kerül, a régi életét hátra kellene hagynia, ami igen nehezen megy neki. Beth vad, pimasz lány, akit nehezen szelídítenek meg. Telis-tele van haraggal, fájdalommal, nagyon nehezen engedi el múltja két fő támaszát. Én sem tudnám az előzményeket ismerve, higgyétek el.
Ryan az iskola baseball csillaga, akinek a sport mellett van még egy rejtett tehetsége, az írás. Neki is megvannak a családi problémái, titkai. Túl jófiús lett a regényben, de talán pont ezért szerettem meg a végére. Tény, hogy Ryan nem olyan izgalmas, mint például Isaiah, de ő az a gondoskodó srác, akire Bethnek most a leginkább szüksége volt... beláttam.
A mellékszereplőkről: nem szeretem az olyan apákat, akit uramnak szólítanak a gyerekei. Utáltam Skyt (Beh anyja), utáltam Allisont (Scott felesége), simán kiradíroztam volna őket a regényből. Gwen sem marad el mögöttük sokkal (ő Ryan exe), de elviselem az ilyen libákat, hiszen egy hülye minimum kell a történetbe. Lacy, Logan és Chris remélem még visszatérnek valamikor.
Beth és Isaiah jelenetei alatt mintha kitépték volna a szívem. Annyira, de annyira megszenvedtem én is a közös pillanataikat, szívem szerint megölelgettem volna a fiút, de a végén lévő pici könyves részlet cseppet begyógyította a heget a szívemen.
Egész rendkívüli ahogyan Katie McGarry keveri a szereplők sorát. Egy újabb könyv, amit még rengetegszer elolvasok a jövőben, pláne ha magyarul is megjelenik egyszer.
A két teljesen különböző karakter kapcsolata fokozatosan alakult át, nem szerelem első látásra az övék, de amit a végén kap az olvasó, az bombabiztos. Több kedvenc jelenetem is volt, azonban amikor Ryan és Chris a Wal-Martban vásárolgat azon vadul mosolyogtam.
A PtL zseniális volt, ez nagyon jó, de vajon a Crash Into You novemberben felülmúlja az elődeit? Mondanám, hogy ez képtelenség, de azon kósza pletykák amik a harmadik kötetről keringenek a neten kicsit elbizonytalanítottak.
Ezért a sorozatért csak rajongani lehet! És hogy lássátok mennyire nagy McGarry rajongó lettem: az alábbi trailer zenéje lett az aktuális csengőhangom :P


Kedvenc idézet(ek):

The white fluffy dress makes her look like a princess. She has her arms squeezed tight around Scott’s neck. Her smile is contagious and her eyes are the deep blue of an ocean, almost exactly like…
“Elisabeth loved ribbons,” Scott says behind me. “Bought them for her every chance I could.”
No way. “This is Beth?”
He takes the frame from me and gently places it back as the very center picture on the table. “Yes.”
He says it with the heaviness of a man mourning. Hell, I guess he is grieving. Beth is a far cry from the happy child in that photo.

“Here's the thing - I love you and I love her, but I swear to God I'll kick your ass if you hurt her.”

“I like you. I. Like. You. I'll admit you're annoying. Sometimes you agitate me to the brink of insanity, but you can throw it back at me like no one else. When you laugh, I want to laugh. When you smile, I want to smile. Hell, I want to be the one to make you smile.”

Some pain isn’t meant to be shared.

"It's our rain Beth."

“I trust you." And please, please don't use that against me.”


A sorozat részei:
#1 Pushing the Limits, 2012 - Echo Emerson & Noah Hutchins
#1.5 Crossing the Line, 2013 - Lila McCormick & Lincoln Turner 
#2 Dare You To, 2013 - Beth Risk & Ryan Stone
#3 Crash Into You, 2013 november 26. Rachel Young & Isaiah Walker
#4 Take Me Over, 2014 - West Young & ...

Megjegyzés küldése

 
Top