1
 
Nem, még nem tűntem el! 😊 Legalábbis e bejegyzés erejéig biztosan.

✿ A posztot először is a 2016-os kedvenc regényeimmel kezdeném.
Szerencsére a tavalyi évben is rengeteg olvasmányom volt (a teljes lista itt megtekinthető). Ám ezek közül mindösszesen 11 könyv került igazán a kedvenceim közé. Ezek azok a történetek, amik belopták magukat valamilyen úton-módon a szívembe. 
Íme, elsőnek az angol nyelvű könyvek (nincs sorrend):
Flight & Glory #4 (2016)
#6csillag #Ember&Josh #hadsereg #newadult  #xanax 

More Than #4 (2014)
 #család #dráma #kollégium #Lucy&Cam #newadult 

spin-off: Love in Bloom + Whiskey (2016)
#börtön #család #dráma #egykötetes #Gemma&Tru #jelenkoriromantikus

Sweet Home #4 (2015)
#Carillotestvérek #Elsie&Levi #newadult #Seattle #sport

Royally #1 (2016)
#jelenkoriromantikus #királyicsalád #Manhattan #Olivia&Nicholas #romantikusvígjáték 

Forever Bluegrass #2 (2016)
#család #jelenkoriromantikus #Keeneston #romantikuskrimi #Sydney&Deacon #vígjáték

Assassins #8 (2016)
#6csillag #Angie #hoki #jelenkoriromantikus #Lucy&Benji #sportrom


Magyar nyelvű könyvek közül:
Making Faces (2013, magyar: 2016)
#6csillag #egykötetes #Fern&Ambrose #hadsereg #szívfacsaró #youngadult

Throne of Glass #0.1 - 0.5; #1; #2 
#Celaena #Chaol #Dorian #fantasy #youngadult

Ezek voltak tehát a kedvenceim. 😍 Összességében nem vagyok csalódott, bár jobb lenne ha egy nap nem csak 24 órából állna. A kitűzött olvasásos kihívásomat teljesítettem 112 darab regénnyel, de 2017-re már csökkentettem a végső célomat.

Sok új írónővel is megismerkedtem, közülük leginkább Melissa Fostert emelném ki. Neki nagy rajongója lettem, és már a 17. köteténél járok a Love in Bloom sorozatában. Imádom a karaktereit, egyszerűen nincs megállás, és a listát látva egészen nyugdíjas koromig lesz mit olvasnom tőle.


✿ Most pedig jöjjön a kevésbé jó hír, ami a könyves bloggal kapcsolatos, de azt hiszem ez senkinek nem lesz meglepetés...

Sok-sok éven keresztül a könyvek voltak a mindenem, velük keltem, velük feküdtem, de mint látható ezen a blogon már lassan egy éve nem volt új bejegyzés! Ennek sok oka van, nem szeretnék rá egészében kitérni.

Én is sokat változtam az évek alatt, és hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy ideje lezárom ezt a fejezetet az életemben és más vizekre evezni. Nem mondom, hogy soha nem fogok többé könyves blogot vezetni, mert ha valamit megtanultam: Soha nem mondd, hogy soha!. Ám ez a fejezet most itt biztosan véget ér.
 
Remélem tudtam megannyi újdonsággal szolgálni az olvasóimnak itt is és az előzmény blogokon is (tempyrealm, tempyblogja, booklikes), bár azokra szerintem már senki nem emlékszik. 😉 Szerencsére ma már annyi könyves blog van, hogy nincs hiány posztokban, még nekem is van mit olvasnom, én is olvasgatok féltucat régebbi bloggert.

Nem tűnök el, hiszen aki továbbra is kíváncsi rám, hogy mi van velem, mit olvasok éppen az a Goodreadsen megtalál... vagy máshol... az elérhetőségek itt a blogon is megvannak.

Még egy fontos megjegyzés a végére: ez a blog nem kerül törlésre, mivel túlságosan is szerettem ahhoz, hogy egy kattintással kitöröljem az életemből. Viszont a könyves bloghoz tartozó Facebook oldal hamarosan törlődik, nem látom értelmét azt megtartani.

Visszavonhatatlan élmény volt veletek lenni! 
Mindenkinek további jó olvasást!


Kapcsolat:

Blogger
Facebook
Goodreads
Instagram
MyDramaList
Twitter

post signature
Next
This is the most recent post.
Previous
Régebbi bejegyzés

Megjegyzés küldése

 
Top