2
MBB helyett ma borítókat kaptok. Amolyan soron kívüli nyári szemlét tartok ;) Természetesen az a poszt is folyamatban van, pár nap és hozom is. Olvasgatva a molyos karcokat, a facebookos hozzászólásokat sokan kiakadtak A soha határa (J. A. Redmerski) és Az öröklétű (Rebecca Hamilton) ikerborító pároson. Én továbbra sem nagyon értem, hogy miért zavaró ha ugyanazt a képet veszik meg az ügynökségek, kiadók, hiszen sok könyvnek egyforma a borítója, mivel az illik az adott tartalomhoz. Tudom, hazánkban ez nem annyira megszokott...
Idén nyáron sokan Tamara Webber lázban égnek, hiszen megjelent a Könyvmolyképzőnél az Easy – Egyszeregy. Még nem olvastam, de ez is várólistás nálam, mint a lenti könyvsorozatok is. Gondoltam egyet, és ezt az ikerborítós 'megdöbbenést' kihasználva hoztam egy példát a Webber regénnyel kapcsolatosan. Külföldön ez igen megszokott a könyves piacon :) Annyit elárulok, hogy ez nem az összes, és nem az Easy jelent meg legelsőnek ezzel a képpel. A fotókon a szerb Dusan Novakovic szerepel, a lány nevét még nem sikerült kiderítenem.
Egy szó, mint száz: én szívesen elnézegetem bármelyik regényen őket.


Selene Chardou: One More Night (sorozat)



Emily Snow: Devoured (sorozat)



Jessica Clare: Games (sorozat)
Kate Laurens: Safe Heaven (sorozat)




katt a képre és nagyobb lesz ;)

Megjegyzés küldése

  1. :) Ezek nagyon szépek, ááá neeem a pasi miatt. :D

    Az ikerborítós véleményeddel, meg tökéletesen egye értek!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem a pasi mi? Ismerlek én... LOL

    VálaszTörlés

 
Top