0
Nolie alkot 3. rész

A napokban Cappuccini a molyon közzétett a Kézimunka sarok zónában egy nagyon aranyos, és ötletes könyvjelzős képet. Rákerestem a neten, majd lementettem magamnak is a Jungle Bookmarks szettet, ide kattintva elérhető. Ma feszültség levezetésként ki is próbáltam, elkészítettem két fajtát. Íme az eredmény: 

kattintásra nagyobb lesz :)
Tapasztalatok:
- a papírból készült majom: könnyű az elkészítése, mert egyszerű vágni, viszont hiába készült 300 grammos papírból, miután kiszedtem a könyvből el is szakadt rögtön :( 
- a műanyagból készült mókus: itt egy régi füzet hátsó lapját használtam fel, de bármilyen színes flakon is megfelel, ha van sima felülete. Ennek nehezebb az elkészítése az apró hajlatok miatt (levél) nem lehet simán csak úgy kivágni ollóval. Sniccerrel is megpróbáltam, de még így sem lett tökéletes. Viszont ez tartós, nem szakad! :) 

Eredmény: még fejleszteni kell, mert egyik technika sem tökéletes. 
További ötletek jöhetnek :)

Megjegyzés küldése

 
Top