0
Jennifer Ashley: The Duke's Perfect Wife
Highland Pleasures #4
Kiadó: Berkley, 2012.04.03, UK
Oldalszám: 320
Angol nyelvű e-könyv, 18 éven felülieknek!

Spoileres rövid összefoglaló, csak saját felelősségre! Hart Mackenzie regénye immár a negyedik a sorban.
London 1881. A Mackenzie fivérek gazdagok, befolyásosak, veszélyesek és kiszámíthatatlanok. Hölgyeknek nem szabad velük mutatkozni, mert különben oda a jóhírük... Pletykák és rejtélyek veszik körül őket, múltjuk telis-tele van erőszakkal, botrányokkal és szeretőkkel szerte egész Angliában és Skóciában.
Hart Mackenzie, a legidősebb a négy fiútestvér közül, ő Kilmorgan hercege, a családfő... övé a rang és a felelősség mindezekért, és szinte mindenkiért. 
Elenor Ramsey és Hart már gyerekkorukban is ismerték egymást. Barátok, majd szerelmesek lettek, de a kapcsolatuknak El korán véget vetett. Hart végül más nőt vett feleségül, és tőle született gyermeke. Azonban mindketten meghaltak, és ezért Hartot teszik felelősé.
Elenor évek múltán egy titokzatos idegentől meztelen fotókat kap régi kedveséről, ezért felkeresi a képekkel. Megkezdi nyomozását, hogy ki a küldő, és ki ölte meg Hart szeretetőjét.

Mac egy pillanatig rábámult, aztán egy tartóba tette a csöpögő ecsetet, átsietett a szobán és becsapta az ajtót.
Elenor felugrott, miközben még mindig a babát tartotta.
- Mac! Nem kell...
A szavait elnyomta Mac csizmáinak dübörgése a lépcsőn.
- Papa haragszik Hart bácsira - mondta Aimee, ahogy a lengő ajtó újra becsukódott. - A papa gyakran haragszik Hart bácsira.
- Ez azért van, mert Hart bácsi őrjítő.
Aimee félrebillentette a felét. - Az mit jelent? Hogy őrjítő?
Hart és El személyét igazán meg lehet szeretni, de ezzel a regénnyel kicsit bajban voltam. Szerettem volna borzasztóan szeretni, de nem ment :( Talán nagyobb elvárásokkal kezdtem bele az előző kötetek után, mint szabadott volna... esetleg szünetet kellett volna tartanom Cam fantasztikusan jó könyve után? Most már sajnos mindegy. Nem titkok, hogy némileg csalódott vagyok, pedig Hartot nagyon szeretem. Hiányzott belőle valami... valami plusz, ami Cam és Ainsley esetében megvolt.
Hart-tal nem igazán volt bajom, a fájdalma, a vesztesége, a sebezhető és sötét oldala... mi miatt nem lehetne őt szeretni? Már az első rész óta rajongtam érte... ám El karaktere nem került olyan közel a szívemhez, mit ahogyan azt előre reméltem. Inkább úgy fogalmazok: El nem olyan nő, mint amilyet én Hart mellé elképzeltem. Kicsit erős egyéniség, talán egy szelídebb bájosabb lett volna? Ezt mindenki döntse el maga.
- Nagyon jó - mondta Isabella - Miss McDonald a listán marad. Honoria Butterworth, vele mi a helyzet?
- Az isten szerelmére! - ugrott talpra Hart. 
Az asztalnál mindenki abbahagyta az evést és ránézett, Ian-t is beleértve.
- Muszáj, hogy kigúnyoljatok a saját házamban?
Mac hátradőlt a székében, kezeivel a feje mögött. - Jobban szeretnéd ha az utcán tennénk? A Hyde Park-ban talán? A Pall Mall közepén? A klub kártyaszobájában?
- Mac, fogd be!
Halk nevetés hagyta el Lord Ramsay száját, amit egy köhögéssel álcázott...
A történet néhol, már túlontúl tekervényes lett. Hart politikai karrierje, a folyamatosan érkező aktképek (persze nem tagadom, egy ilyen erős férfikarakterről nekem is küldhetne valaki nyugodtan képeket), a robbantás, majd Ian és Hart eltűnése... mind eseménydús regényé tették az biztos, szó se róla. 
A család többi tagja hozza a megszokott formáját :) Szerencsére az írónő sosem feledkezik meg róluk, és a folyamatos szeretetbeli hergelések engem még mindig iszonyatosan szórakoztatnak.

Szeretném egyszer magyarul is elolvasni őket, mert a Mackenzie család nagyon különleges lett számomra. A következő kötetben Ainsley testvére, Elliot a főhős, amely 2012. december 31-én érkezik! A végén lévő részlethez meg csak annyit tudok hozzáfűzni: hogy fogom én ezt kibírni januárig? 
/Az idézeteket kicsit magyarosítottam, hogy jobban érthetőek legyenek ;) /

Magyar fülszöveg: Lord Hart Mackenzie, Kilmorgan hercege a legidősebb Mackenzie fivér. Kemény és rettenthetetlen ember hírében áll – ugyanakkor családja elszánt védelmezője. Az is köztudott, hogy szeret sötét, nem szokványos gyönyöröknek hódolni – legfőképpen kurtizánok társaságában. Lady Eleanor Ramsay tíz évvel korábban Hart Mackenzie jegyese és titkos szeretője volt. Most úgy érzi, egykori vőlegénye segítségére kell sietnie, mert egy ismeretlen olyan fényképet juttatott el hozzá, amelyen a miniszterelnöki székért harcoló Hart anyaszült meztelen. A választások előtt pedig nem lenne szerencsés, ha ez a kép megjelenne az újságokban… (2013 augusztus)

Megjegyzés küldése

 
Top