1
Újraterveztem a falfirka rovatom és ezentúl az olvasott könyvek, nézett sorozatok kapnak majd benne főszerepet. Szintén mozgóposzt lesz, frissítés esetén előre kerül mint régen. Persze lesz pár nagyobb poszt is, de mostantól ide kerülnek az adott hónapban elolvasott, de bejegyzésben nem értékelt könyveim röviden. Legyen szó magyar vagy angol regényekről. :)

01/01 - Egy előzetes felhívás, amit már twitteren is megírtam:

Január 5-től minden hétköznap 18:40-kor az M1 műsorán érkezik a Hart of Dixie Szívek doktora címmel (ismétlés éjjel - M2). Újranézős!

A new yorki Dr. Zoe Hart nagyon elkeseredik, amikor kiderül, hogy az áhított mellkas-sebészi ösztöndíjához azt a feltételt szabják, hogy egy évig háziorvosként kell dolgoznia. Végül az alabamai Bluebell-ben köt ki, ahol azonban nagy meglepetés éri: dr. Harley Wilkes, aki mellett praktizált volna, elhunyt, és a fele praxisát rá hagyta, azonban a praxison a kissé öntelt dr. Brick Breeland-del kell osztoznia...

Az első két évadot imádtam, de aztán valahogy a harmadik fele után már ki-kimaradtak a részek, lassan inkább egyben nézős lett a heti helyett. Most december közepén pedig elkezdődött kint a negyedik évad is.

Véssétek be a naptárba! :)

01/08 -

Mimi Jean Pamfiloff: King's
King Trilogy #1

Mivel nem igazán haladok a Királlyal, így elővarázsoltam a várólistámról egy másikat. A King trilógia teljesen elvarázsolt tavaly a borítóival, amire az alábbi mondatot ráadásként azért én még odabiggyesztettem volna: Az ördögnek új neve van: King.

A tartalom elég érdekesnek tűnt, így most az év eleji 'ébredező napokban' erre a paranormális regényre esett a választásom:
Mia Turner testvére eltűnik Mexikóban, ahová elutazva ő is bajba kerül. Miután megfenyegetik hazautazik San Franciscoba, de kap egy tippet, valakiről, aki talán képes megtalálni Justint. Egyetlen reménye tehát egy titokzatos, arrogáns, gazdag fickó lesz. Ám Kinget körülveszi a sötétség, valami totális titokzatosság, és olyan információi vannak a férfinak, amik megmagyarázhatatlanok Mia számára. Az ára pedig, hogy megtalálja a nő testvérét az, hogy ezentúl ő birtokolja a lányt. Mia egyrészt menekülne előle, másrészt vonzódik is hozzá, így belemegy az alkuba és elkezd neki dolgozni.
A két szereplő kapcsolata felettébb emlékeztetett a Gyönyörű rohadékra. King egy rideg és veszélyes üzletember, aki meglehetősen jó különböző dolgok megtalálásában. Persze csak a megfelelő díjazásért cserébe. Mia pedig ellentmondó vele szemben és folyamatosan bajba kerül, ahonnan a pasinak kell megmentenie. A férfi mindent tud, amit érdemes tudnia, és senki sem szegi meg vele szemben az alkuját. Arra, hogy ki, vagy mi is pontosan King, csak a többi rész ad majd választ, mivel számtalan rejtély van körülötte. Sajnos sok hiányosság van az egyes jelenetek közt, de kíváncsi vagyok a folytatásra. Nem kapok rögtön utána, de talán egyszer, valamikor azokra is sor kerül...

“It is time, Miss Turner,” he’d said.
“King?”
“No. It’s your fucking fairy godmother, Miss Turner. And your wish has been granted.”

A tavalyi évet visszanézve az valami piszkosul jól indult, hiszen egymás után olvastam a jobbnál jobb könyveket. Idén azonban (legalábbis ebben a pár napban), valami hihetetlen módon mellényúlok! Szinte csak olyat olvastam, amit talán nem most kellett volna kézbe vennem...

C.J. Roberts: Fogoly a sötétben 
Dark Duet #1 
Tudom, hogy sokak kedvenc a sorozatindító kötet, de úgy tűnik ez nagyon nem az én világom :( Legalábbis úgy biztos nem, ahogy C.J. Roberts tálalja felénk, mert Marita Hanson könyve azért továbbra is érdekel majd, ami hasonló témájú lesz. Félreértés ne essék, nem vártam romantikus mesét, viszont sem a történettel, sem a karakterekkel nem tudtam megbékélni.
Azért köszönöm a lehetőséget, hogy elolvashattam Kristina! :)

Marie-Aude Murail: Oh,boy! 
Egy biztos, a könyv maradandó emlék lesz a címe miatt. Soha nem fogom elfelejteni, oh, boy...
Megpróbálkoztam vele, sajnos ez sem jött össze. Eléggé rövid regény, és bár a gyerekek igazán szerethetők benne, nekem mégis olyan kesze-kusza volt az egész, szinte kidolgozatlannak éreztem... de írjuk annak a számlájára, hogy ez nem az én hetem és több könyvet nem szabad olvasnom, mert mindet lehúzom.


01/16 -

Leona Lee: Russian Billionaire's Virgin Secretary, Russian Billionaire's Reclaimed Lover, Russian Billionaire's Fiancée
Chekov Billionaire #1-3


A rövid történeteket közt ugyanúgy nehéz olyat jót találni, ami után elégedetten lehet hátradőlni, azonban ilyen remekműre mint ez, higgyétek el még én sem számítottam!
Sarah Jenkins egy marketinges gyakornoki állásra jelentkezik, s mivel a milliárdos Vitaly Chekov a felvételin szemet vett rá, így az éppen szülési szabadságon lévő személyi asszisztensének munkáját ajánlja fel neki. Ugye ebben nem is lenne semmi különös... adott egy domináns milliomos, aki szeretné az üzletet egy kis szórakozással keverni, igen ám, de az ártatlan kis Sarah egy igazi "Wonder Woman" lett a történet végére, olyan sok tapasztalatot szerzett minden területen a hat hónapos gyakornoki ideje alatt. Azon kívül, hogy az otthoni szarvasmarha tenyészet igazgatásában részt vett, semmilyen munkatapasztalata nem volt ez eddig, mégis képes volt leleplezi egy árulást (amiben őt is felhasználta egy másik igencsak veszélyes orosz vállalkozó), majd egyidőben őrködött heteken keresztül a kómában lévő szeretett férfi betegágya mellett, és segített be a cégbirodalom vezetésébe nehogy összeomoljon a férfi távolléte miatt... Hát persze, minek is vannak ott a több éve dolgozó vezetők? Ó, és mindezt természetesen 21 évesen gyakornokként viszi véghez! Talán egy másik univerzumban lehetséges lenne az ilyen, a szavam mindenesetre elállt a végére, még ha kicsit vicces is volt pár jelenet, de kész ellentmondás ez a könyv több helyen is. Karakterek tekintetében nincs gond, könnyen megkedvelhetők. Nekem Ivan, Vitaly biztonsági főnöke volt a fénypont az egészben, csak sajnos pont belőle kaptunk keveset, mivel ez nem is az ő könyve...
Rendkívül tanulságos volt ez a regénysorozat, mert ha író lennék, tudnám milyen könyvet ne írjak! :)))


Deborah Bladon: Obsessed 
Az Obsessed sorozat kapott egy plusz ingyenes novellát (#4,5) így kicsit visszatérünk a sorozat egyik kezdő párosához, bár aki ismeri Bladon írásait az tudja, hogy mindenki mindenkivel összekapcsolódik valamilyen módon (Pulse, Obsessed, Vain, Ruin, Exposed, Gone, Solo...). Érdemes feliratkozni a hírlevelére, mivel sok mindent kapható ott, ami nem kerül forgalomba, ilyen például ez a rész is.
A minitörténetben Jax és Ivy boldogan élik immár több éve házasságban az életüket, vagy mégsem... ugyanis felhők gyülekeznek a paradicsomban, Jackson pedig már másfél éves is elmúlt. Jók ezek a bepillantások adott párok életébe a happy end után (ezt nem is vitatom), de talán nem kellene Bladonnak ennyire erőltetni mindegyik sorozatnál. Megértem, hogy fel kellett valahogy vezetni Brightont ismét (ebben a hónapban jön az ő könyve is), de ezt akármelyik regényébe bele lehetett volna építeni.


01/31 - Mivel hetek óta olvasási válságban szenvedek, ami olyan mély mint egy feneketlen kút, így befejeztem az éppen januárban kifutó sorozatokat. Ezekből csak egy-két rész volt hátra...

Pinocchio, SBS - 5/4
Birth of a Beauty, SBS - 5/4

... valamint három hét alatt végigdaráltam négy sorozatot olvasás helyett. Egytől egyig kedvencek lettek:

Take Care of Us, Captain, SBS - 5/5*
My Princess, MBC - 5/5
City Hunter, SBS - 5/5
My Love From the Star, SBS - 5/5*
 
post signature

Megjegyzés küldése

 
Top