0
Jay Crownover: Rule
Marked Men #1
Rule, 2012
Kiadó: Ulpius-ház, 2013
Oldal: 364
Fordító: Egyeki Martina

>OLVASS BELE<

Shaw Landon attól a pillanattól fogva szerelmes Rule Archerbe, hogy meglátta őt.
A lányt nem taszítják piercingjei, tetoválásai és vad természete. Noha tisztában van vele, hogy Rule nem hozzá való, szívének nem tud parancsolni.
Rule tökéletes ellentéte mindannak, amit Shaw, a tiszta lelkű orvostanhallgató képvisel.
Egy olyan fenegyereknek, mint Rule Archer, Shaw Landon egy beképzelt királykisasszony – és nem utolsó sorban halott ikertestvére ex-barátnője. A lány mások szabályai szerint él, Rule csakis a saját feje után megy. Nincs ideje a Shaw-féle jóravaló, rendes lányokra, még akkor sem, ha ő az egyetlen, aki igazán ismeri őt.
De a rövid szoknya, a túl sok pohár születésnapi koktél és a megvallott titkok egy olyan estéhez vezetnek, melyet egyikük sem tud feledni.
A párnak most azzal a nehézséggel kell szembenéznie, hogy egy olyan lány, mint Shaw és egy olyan fiú, mint Rule hogy tudnak együtt maradni anélkül, hogy tönkretennék szerelmüket, vagy ami még rosszabb… egymást.

Először azt hittem, a fejemben hallatszó dübörgést a tegnap este leküldött tizen-egynéhány feles Crown Royal miatt a koponyámból kiszabadulni próbáló agyam okozza, de aztán rájöttem, hogy valaki járkál a lakásomban. A lány  volt itt.

Rule, avagy a jó kislány esete a rossz fiúval...
Elsőnek az angol kiadás került fel a várólistámra, mert nagyon ajánlgatták, és miután megtudtam, hogy kiadják magyarul, inkább kivártam.
Nem tudom már hova értékelni a könyvet, ugyanis a Rule nálam öt csillagnál többet kapott. Az idén nagyon kevés olyan regényhez volt szerencsém, ami ennyire magával ragadott hangulatában. Kiemelkedő talán csak hat másik volt, de ezekről év végén majd úgyis beszámolok. Arra a kérdésre, hogy milyen Jay Crownover szerzeménye, ez az egyszerű válaszom: szenzációs!
Mondhatni A TÖKÉLETES AJÁNDÉK, mivel ismételten elérkeztünk ama bűvös egy hónaphoz, amikor lassan mindenki az ajándékokon töri a fejét. A helyzet megoldva: vegyetek Rule-t!
Kavarognak bennem a gondolatok, és újfent bebizonyosodott, hogy rajongok a rosszfiúkért :) Legyen tetovált, sebhelyes, sötét lelkű, akár egy démon, legbelül mind jófiú, a regényekben legalábbis. Arra is rájöttem, hogy azokról a könyvekről a legnehezebb írnom, amik a legjobban rabul ejtettek.

Ismerd meg Shaw-t...
- az éles eszű lány: 
     Nem elég, hogy úgy festett, mint egy mesebeli hercegnő, de kibaszottul jó úton haladt afelé, hogy orvos legyen belőle.
 
- az őszinte: 
     ... azt terveztem, hogy kerülöm Rule-t, amíg befagy a pokol. 

- és a szerelmes: 
     Ujjai lágy érintésétől szinte pocsolyává olvadtam. 

Ismerd meg Rule-t...
- az arrogáns:  
     ...Örülök, hogy ilyen király lett a tetkód, szeretném, ha inkább arról jutnék eszedbe, nem a tegnap éjszakáról.

- a művész:
     El sem tudod képzelni, hány nyomorult lány mászkál a városban idétlen csípőtetoválásokkal, csak mert le akarta venni a nadrágját valamelyik srác előtt.

- és a védelmező
      ...megragadtam hátul a gallérját és előrelöktem, arca rányomódott a motorháztető fagyos fémlapjára.
 
Shaw és Rule különleges kapcsolatban állnak egymással évek óta. Szöges ellentétei egymásnak, mégis nagyon sok közös van bennük: mindketten a Colorado állambeli Brookside nevű városkából származnak, a szülőkkel való kapcsolatuk ugyanolyan bonyolult, és ott van Remy, Rule ikertestvére is.
Shaw gazdag családba született jó kislány, azonban a pénz és a családi kapcsolatai egyáltalán nem teszik boldoggá. A magányos lány egyszer csak az Archer család részesévé válik Remy jóvoltából, majd miután felnőnek ő is ugyanabban a városban köt ki, mint ahol Rule. Keresi a helyét a világban, viszont igazból mindössze egyetlen egy személyre vágyik: a lázadó Archer fiúra. Remy halála utána állandó sofőrje lesz a fiúnak, minden hétvégén hazafuvarozza őt a családi találkozókra, Brooksideba.
Rule sosem törődött mások véleményével, ő lett a lázadó kölyök, a szemtelen, szókimondó srác, aki szinte minden héten más-más lányt szed fel.
A távolságtartást már művészi szintre fejlesztették a lánnyal, ennek ellenére Shaw születésnapján minden megváltozik köztük az ital hatására. Rule a megfelelő mennyiségű pimaszsága mellett egy szexi, fiatal huszonéves, akibe könnyedén szeret bele Shaw, és az olvasó is egyaránt. Valamint ritka az olyan női karakter (legalábbis nálam), akiért rajongani lehet. Shaw ilyen. Két bizonytalan ember, akik kiegészítik egymást. Nem egyszerű az első, igaz szerelem számukra, de élveztem végig, ahogyan a határokon egyensúlyozva tapogatóztak.

– Ma reggel majdnem láttam a barátodat pucéran.
Arckifejezése láttán felnevettem.
– Nem tudom, mit mondhatnék erre. Szívesen?

Ez volt első Jay Crownover regényem, de biztos nem az utolsó. Amíg az egyik jelenet vicces volt, addig a másik drámai. Nem mondom, hogy mindenki rajongani fog érte, de lendületes, és cseppet sem volt unalmas.
Imádtam a történet, és az érdekes nevű, nagyszerű mellékszereplőket, ámbár ide is kijutott pár negatív karakter. Megértem az ikrek anyjának mélységes fájdalmát, alaposan meggyötörte őket az élet, de a viselkedése szó szerint botrányos volt. Ayden sok vidámságot hozott Shaw életébe, az ő könyvére is rendkívül kíváncsi vagyok.
Érdekes volt egy tetováló szalon életébe is bepillantani, eddig ilyennel még nem találkoztam romantikus regényben. Van benne szerelem, humor, dráma, igazán forró és szenvedélyes szexjelenetek.
A titkok mindig felszínre tőrnek, ez okozhat pár meglepetést, de nekem valahogy olyan egyértelmű volt az egész már a legelején. Könnyen kitaláltam mi lehet a háttérben, de ez nem rontott a élményből. Lassan már tényleg az lesz, hogy a tetovált rossz fiúk plusz a romantika egyet jelent a könyves szerelemmel :) Ha szereted a new adult műfajt, ez a könyv garantáltan mély nyomot hagy benned, bár erotikusabb, mint a nemrégiben megjelentek.
Rajongtam Rome jelenteiért, remélem az Ulpius mihamarabb folytatni fogja a sorozatot, de nem biztos, hogy kibírom addig.
Az írónő magasra tette a lécet. Komolyan! Minden pillanatában igazinak éreztem, és még nagyon sokszor újraolvasós lesz, az 100 százalék. Olyannyira hatott az érzelmeimre, hogy nem tehetek mást, csak igazán, igazán ajánlani. Ez a sorozat is felkerül a listámra, és hogy mit keres Casper a bejegyzésben? Egyrészt, mert szeretem és nem hagyhattam ki, másrészt megtudjátok, ha elolvassátok a könyvet!

A regényről az alábbi blogokon olvashattok további beszámolókat: 
11.23. E-book Klub
11.24. Könyvesem
11.29. Olvasószoba
11.30. Nilla
11.01. Insane Life

A könyvet köszönöm az kiadónak.
Előjegyezhető az Ulpius webshopban!

Nyereményjáték:

A sorozat részei:
#1 Rule, 2012 - Rule Archer & Shaw Landon
#2 Jet, 2013 - Jet Keller & Ayden Cross
#3 Rome, 2014 - Rome Archer & Cora Lewis
#4 Nash, 2014 - Nash Donovan & Saint Ford
#5 Rowdy, 2014.10.21. - Rowdy St. James & Salem Cruz
#6 Asa, 2015.04.14. - Asa Cross & Royal Hastings

Megjegyzés küldése

 
Top