3
Irka-firka rovatom első része következik:
Sosem voltam egy nagy karckirály, de néha azért jó volt leírni ezt-azt. Terveim szerint ez egy folyamatosan frissülő poszt lesz :) a következő hónapban jön egy újabb, és így tovább... bár lehet, hogy páran elmenekültök majd a napi agymenéseimet olvasva.

09/08 - Az MBB és a Könyvsorozat ajánlóm téli pihenőre ment, valamint fontos, hogy hivatalosan is a BookLikes felületére költöztettem a könyves idézeteimet :) nesze neked ...

09/10 - Sajnos, vagy nem sajnos én is belebotlottam az Egmont Dark kihagyhatatlan ajánlatába. Ennél olcsóbban csak akkor kapom meg a Nalini könyveket (63%!), ha valaki ingyen nekem adja az összeset, arra meg per pillanat semmi esélyt nem látok. Meg is rendeltem 5 db Angyali vadászt, ám sajna az első rész nem volt kapható :( A Psy/Changeling-t is imádom szó se róla, de a magyar borítókkal felettébb nem vagyok kibékülve, így azt inkább hanyagolom.

09/13 - Elindult a másik blogomon a nyomozós játék!

09/15 - Hmmm... még mindig semmi, ezek után még csodálkozik valaki, hogy nem vagyok librifan?! Legalább egy levelet küldenének :( A könyveimet akarom!!!

Könyves posztokat is kellene írni, de egyszerűen nincs hangulatom. Remélem a következő hétre kettőt sikerül összehoznom, bár ha jobban belegondolok Calderon kapitány most amúgy is leköti a figyelmemet.

09/16 - Send Me An Angel! Plz :(

09/18 - Van remény, hogy a héten megkapom a könyveimet! Bár továbbra sem értem, miért nem jelzik a rendszerben az infókat, mert egy hete simán csak "feldolgozás alatti" státuszban vagyok. Rákérdeztem az ügyfélszolgálatnál (mivel tegnap járt le a határidő), és talán holnap, vagy pénteken megérkezik a csomagom :)

Mai nap legjobb híre: jön a Vigyázz rám, angyal!



09/19 - Hiszitek vagy sem, de  ma megérkeztek a Nalini könyvek! A család meg nem érti minek nekem olyan könyv, amit már olvastam :P
Mivel a kisördög továbbra sem nyugszik bennem, még mindig kíváncsi vagyok mi történhetett a rendelésemmel... hogy miért is kezdett hajnalban a futár rögtön nálam!? Ilyen az elmúlt tíz év alatt még sosem fordult elő.

09/24 - Egyes oldalaktól nehéz megszabadulni... ma tíz percre vissza kellett térnem, így két héttel eltolódik a tagtörlésem (10.08)

09/28 - Zsákbamacska :)

09/30 - szeptemberi összesítő:





Kerrelyn Sparks: Forbidden Nights with a Vampire (készülőben)

Kristen Proby: Safe With Me (készülőben)






On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik 
Nem hittem volna, hogy ennyire fog tetszeni, de IMÁDTAM. A végén azt éreztem, hogy félbe van hagyva a könyv, vártam a folytatást és kerestem is a további lapokat, de nem voltak :( Szeretem ha egy szerző elrugaszkodik a valóságtól, és On Sai fantasztikusan alkotta meg ezt a különleges világot, jól szórakoztam olvasás közben. Kell a folytatása!

Sabrina Jeffries: A lord titka (készülőben)
 





Julia Quinn: Csudajó
Julia Quinn az a szerző, aki írhat jót vagy rosszat én akkor is a rajongója maradok. Elfogultan 4 csillagot adtam a legelső regényére a Goodreadsen.

Jennifer Probst: Érdekházasság
Aranyos, vicces, hasonlít egy jobban megírt harlequines történetre csak ez hosszabb :) A Conte család könyvei pillanatnyilag jobban érdekélnek, így várom ennek a folytatást is.






Kerrelyn Sparks: Secret Life of a Vampire (készülőben)

Emily Snow: All Over You
Bevezetésnek pont jó, mert képet kaptam a karakterekről. A főszereplők vicces megismerkedése, és a videoklip forgatása mind arra ösztönöz, hogy itt még nem szabad abbahagyni a sorozatot. Lucasról több mindent is megtudni, ami lehet, hogy az első részben Si számára még nem lesz ismert... gondolom én, mert nagy csavar lehet belőle. Egyenlőre Mr. Wolfe még nem csatlakozott Zack Walters és Leo Nash mellé, szívem két nagy rocker csábítója mellé :)






J. Lynn: Vetkőzik a tanú 
Ma már félve kezdek bele minden hasonló történetbe, de ez lekötött és gyorsan kiolvastam. Kíváncsi vagyok a folytatásra, mert a sportrom könyvek az egyik kedvencem :)

Gina L. Maxwell: Elcsábítani Hamupipőkét
Egyszerű cselekményű, aranyos történet. Mint előbb írtam, szeretem a sportos karaktereket, ám nem igazán értettem ezt a divattanácsos dolgot. Persze lehet művészi érzéke egy pasinak szó se róla, de ennyire? Hmmm. A folytatásra itt is kíváncsi vagyok ;)

Sabrina Jeffries: Ördögi csábító (készülőben)

 




Kimberly Lang: The Power and the Glory
Harlequin. Júlia. Politika. Természetvédők. Szerelem. Azt hiszem ezzel összefoglaltam az egészet.
 

Kate Donovan: Play by Play
Az egykori egyetemi futballcsillag Jake közelébe új lakó költözik. A 'liftes lány' felkelti a sportblogos író figyelmét, akinek sok drukkere akad, hogy sikerüljön meghódítani a lányt. Nem igazán nyert meg magának :/






Alice Clayton: Faldöngető
Félbehagytam, vagyis abbahagytam, mert a feléig sem jutottam. 5-6 fejezet elég is volt a nagy  "faldöngetőből". Nagyon nem jött be :( a karakterek idegesítettek, és egy nemrég látott film jelentei folyamatosan előttem peregtek: a lakás, a macska, a pasi, szóval jókat nevettem rajta... kínomban. Ha egyszer rossz kedvem lesz, lehet végig is olvasom, de ez most kiborított. Erre mondják, hogy kinek a pap, kinek a papné...

Megjegyzés küldése

  1. Még mindig semmi a Nalini könyvekről? Remélem,hogy csak a sok rendelés miatt késnek. :/

    Ez nagyon szuper ötlet, hogy egy helyre írod a gondolataid.
    Jajj végre az élők között vagyok és kommentelhetek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még semmi ;(
      Hajrá! Megyek is bombázni a hírekkel.

      Törlés
  2. Nekem a magyar Spy borítók sokkal jobban tetszenek, mint az eredeti.

    VálaszTörlés

 
Top