0
 
Könyvek tekintetében elég jó évet zártam, ha a következő is hasonló lesz boldogan veszek bele az újabb és újabb regényekbe. 2014-ben sajnos negyedannyi bejegyzést írtam mint azelőtt, és ígérni sem tudom hogy idén aktívabb leszek a blogot illetően (ennek megvannak a maga okai), de bizakodom. :)

Továbbra sem tudok egyet-egyet kiemelni a kedvenceim közül (nem tudom más hogy csinálja, de nekem egyszerűen nem megy!), hiszen sok maradandó regénnyel hozott össze a sors. Voltak könyvek amik megnevetettek, voltak amik megríkattak, ezért szerencsére számtalan új kedvencet avattam.

Pontos darabszámot az éves olvasásomra nem is tudok írni, mivel a Goodreads kifogott rajtam és nem minden esetben mentettem rá a dátumra (bevallom ez részben az én figyelmetlenségem is volt), így össze-vissza rakosgatta amit nem címkéztem be. Erre a jövőben külön odafigyelek majd, hogy könnyebb legyen összesítő statisztikát készítenem.
Szégyen, nem szégyen, de magyar megjelenésű könyveket keveset olvastam. Főleg a történelmi vonalon vannak nagy elmaradásaim :( Így ebből adódóan jött a következő könyves fogadalmam (#1): készítettem egy saját kihíváslistát, amiből havonta egyet elolvasok, hogyha jól haladok vele akár még bővülhet is.

Egy másik ígéretem magamnak (#2), hogy nem kezdek olyan több részből álló sorozatba (aminek ugyanazok a szereplői) míg meg nem jelent mindegyik kötete. Egyes írónők szeretik elhúzni adott pár történetét, és minimum egy trilógia lesz belőle... vagy még hosszabb. Itt hirtelen H.M. Ward-ot tudnám kiemelni, aki már a 17.(!) résznél jár Sean Ferro történetében, én egyenlőre feladtam a 12-nél. Már most látom, hogy ezt bebukom, de a szándék megvan. Ezért kérek mindenkit, ha észre veszitek, hogy belekezdenék egy ilyenbe, szóljatok rám, üssetek le, zárjatok be, és egyebek :) mert ilyenekbe tényleg csak akkor szabad nekivágni, ha már lezárt vége van, megjelent minden egyes része (pláne magyarul).
  
Egy rövid és gyors blogstatisztika:

2014 legolvasottabb könyves bejegyzés: Bella Andre: Sullivan család #1-6
2014 legolvasottabb nem könyves bejegyzés: Sütimester - The Great British Bake Off, BBC
(A Sütimester ismertető kimagaslóan népszerű, ez igencsak elgondolkodtatott.)

Érdekes, vicces keresőszavakat/kifejezéseket sem tudok felmutatni idén. Senki sem téved úgy a blogra, mint másnál :P maximum a letöltésre keresnek rá többen, de az halott ügy ezen a blogon.

Szó szerint rengeteg kedvenc könyvem lett ebben az évben, amit nagy nehezen de sikerült leszűkítenem az alábbiakra:


...igen, ez a megvágott verzió :)))


 Boldog könyvekben gazdag 
új évet kívánok Nektek!
 
post signature

Megjegyzés küldése

 
Top